Subject: Re: Andmekaitse
From: Varuosamees OÜ <[email-masked]>
To: Mariko Männa <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 10:19:01 +0300

Tere, Mariko

Kustutage kogu info mis on 3 aastat vana

Kustutage palun kogu info ära.
Meie ei soovi, et meie kohta mingi info oleks kättesaadav.

Varuosamees OÜ
Veski 5, Kiili alevik, 75401
Tel. +372 530 52 667   EST / RUS / ENG
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.varuosaturg.ee> www.varuosaturg.ee____________________________________________________________
Juhul kui olete huvitatud varuosa ostmisest, palume enne kirjutada meilile. 
Saadame vajadusel varuosa kohta rohkem infot ja täpsustame, et varuosa oleks 
heas korras. Juhul kui ostetud osa on defektne või ei vasta 
lepingutingimustele, vahetame selle või ostame tagasi juhul, kui meil pole 
pakkuda vahetuseks sobivat osa.

Kontakt Mariko Männa (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval T, 4. juuni 2024 kell 10:16:

Tere

Annan teada, et TTJA säilitab andmeid vastavalt asutuses kehtestatud 
liigitusskeemile ning säilitustähtajad tulenevad paljudel juhtudel 
õigusaktidest ning andmete säilitamine valdkondade kaupa on kinnitatud ameti 
peadirektori käskkirjaga. Teie asutus on seotud tarbijavaidlustega ning 
annan teada, et tarbijavaidluskomisjoni dokumente hoitakse alles 3 aastat ja 
seejärel need hävitatakse, st saame ära kustutada need andmed, mis on 
vanemad kui 3 aastat ning peale kustutamist kustub info ka meie 
veebilehtedelt.

Lugupidamisega

Mariko Männa

teabehalduse nõunik

Digiteenuste osakond

Tarbijakaise ja Tehnilise Järelevalve Amet

667 2024

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Varuosamees OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 30, 2024 10:00 AM
To: TTJA <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Andmekaitse

Tere,

Palume kustutada kogu info TTJA andmebaasidest ja leheküljest seoses 
VARUOSAMEES OÜ' le, mis on vanem kui aasta.

Täname !

Varuosamees OÜ
Veski 5, Kiili alevik, 75401
Tel. +372 530 52 667   EST / RUS / ENG
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.varuosaturg.ee> www.varuosaturg.ee

____________________________________________________________

Juhul kui olete huvitatud varuosa ostmisest, palume enne kirjutada meilile. 
Saadame vajadusel varuosa kohta rohkem infot ja täpsustame, et varuosa oleks 
heas korras. Juhul kui ostetud osa on defektne või ei vasta 
lepingutingimustele, vahetame selle või ostame tagasi juhul, kui meil pole 
pakkuda vahetuseks sobivat osa.